Пасажир рейсу Мумбаї-Бангалор індійської авіакомпанії SpiceJet провів весь політ замкненим у туалеті через поломку дверей.

Чоловік відвідав вбиральню невдовзі після зльоту. Однак замість того, щоб повернутися на місце, він опинився у пастці. Благо ненадовго, лише на 45 хвилин.

Туалет в літаку, The Points Guy
Туалет в літаку, The Points Guy

Побачивши його вкрай незручне становище, екіпаж намагався відчинити двері, але марно. Тож нещасного пасажира звільнили після посадки, залучаючи техніків.

Весь цей час команда літака спілкувалася з ним через щілину, заспокоюючи і прохаючи його не нервувати.

Популярні новини зараз
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Показати ще

"Ми зробили все можливе, щоб відкрити двері, але у нас нічого не вийшло. Не панікуйте, ми йдемо на посадку за кілька хвилин, тому, будь ласка, закрийте кришку унітазу і сядьте на неї. І захистіть себе. Як тільки відчиняться головні двері, прийде інженер, - говорилося в записці.

Авіакомпанія висловила жаль з приводу інциденту та пообіцяла повернути вартість квитка потерпілому.

Благо людина не страждала на клаустрофобію, що погіршило б ситуацію в кілька разів. Хоча до такої ситуації точно ніхто не був би готовим.

Нагадаємо, стюардеса вилетіла за борт: що сталося під час однієї з найнебезпечніших авіакатастроф

Як повідомляв "Знай.uа", "я не розумію, чому": пасажир літака поскаржився на сусіда, який "травмував" його собаку

Знай.uа писав, літак екстренно посадили після знахідки в туалеті - пасажири не могли в це повірити