Команда дослідників під керівництвом вчених із Ратгерського університету виявила два гени, які сприяють розвитку мікробної стійкості до антибактеріальних засобів, що містять мідь.

Про це повідомляє EurekAlert.

Наразі вже відомо, що ДНР була виведена з кількох штамів золотистого стафілокова, який за певних обстав може викликати смертельні інфекції. Відомо, що розробка вчених може кодувати білки, які знешкоджують мідь, яка у свою чергу використовується в боротьбі з бактеріальними інфекціями, важко піддаються лікуванню.

вчені

Гени розташовуються всередині транспозонів - мобільних генетичних елементів, здатних переміщатися і розмножуватися всередині геному. Оскільки бактерії здатні до горизонтального перенесення генів, то дедалі більше штамів отримують ДНК, що сприяє стійкості до лікарських засобів.

Як мобілізовані "з вулиці" насправді воюють: одкровення з фронтових реалій З 1 жовтня українські АЗС різко змінять ціни на пальне Обережно, поставте коробку на місце: українців попередили про небезпечні яйця у супермаркетах Всього 300 гривень: українці отримають смішну "подачку" на комуналку

Разом з тим, варто зазначити, що вчені відкрили феномен, який назвали синдромом легкої поведінки, і дали йому пояснення.

Як довели вчені, цей синдром властивий жінкам, у яких статеве дозрівання відбулося пізніше, ніж у однолітків.

Пізній пубертатний період, як зазначають вчені, може бути як наслідком індивідуальних особливостей розвитку жіночого організму, і вплив виховання життя в соціумі.

Більшість жінок, які розвивалися пізніше, ніж їхні однолітки, розповіли про свою розпусну поведінку. Жінки зізналися у цьому самі.

Статевий розвиток у дівчат вважається пізнім, якщо перша менструація не відбулася до 15 років. Дуже багато чинників можуть проводити це явище: спадковість, гормональні порушення, патологія розвитку органів репродуктивної системи, стрес, дієти.

Крім того, варто відзначити, що дослідники з Університету Ватерлоо розробили новий спосіб профілактики та лікування хламідіозу – найбільш поширеної у світі бактеріальної інфекції, що передається статевим шляхом.

Якщо хламідії не лікувати або якщо лікування займає тривалий період часу, це може призвести до безпліддя та інших репродуктивних проблем, тому важливо знайти нові способи лікування цієї поширеної інфекції.

Нагадаємо, що власникам смартфонів пропонують відмовитись від них на місяць, але не просто так.

Раніше ми повідомляли, що в Сибіру прокидаються "зомбі-віруси" : нова пандемія може забрати мільйони життів.