Група вчених з Університету Шеффілда та Університету COMSATS у Пакистані цілком випадково виявила новий метод лікування спадкового типу облисіння (найпопулярнішого у світі). Як не дивно, але виявилося, що цукровий сироп здатний стимулювати ріст волосся.

Видання Frontiers in Pharmacology повідомляє, що відкриття було зроблено випадково.

Облисіння, скріншот YouTube

Революція в медицині чи нова "жовта" новина для хайпа?

Все почалося з дослідження цукру, який природно зустрічається в організмі і бере участь у формуванні ДНК: "дезоксирибози" - частини дезоксирибонуклеїнової кислоти. Вчені вивчали, як ці цукри допомагають загоювати рани у мишей при місцевому застосуванні. Вони помітили, що шість навколо поразок почала відростати швидше у тих гризунів, які отримували лікування.

Заінтригована команда вирішила провести подальше розслідування. Вчені взяли самців мишей із втратою вовни, спричиненої стрибком тестостерону. Щодня дослідники наносили невелику дозу гелю дезоксирибози на відкриту шкіру, і протягом кількох тижнів шерсть у цій галузі показала "міцне" зростання, проростаючи довгими, товстими окремими волосками.

В Україні хочуть створити армію, якій не треба буде воювати: "Ти не скажеш, що біг до іншої країни" На порозі хлібної кризи: українців шокували новими цінами – і це не межа Увага на квитанції: українців попередили про платіжки за комуналку Плату за світло нараховуватимуть по-новому

облисіння

Ефективний як міноксидил

Гель дезоксирибози виявився настільки ефективним, як і міноксидил – місцевий засіб від випадання волосся.

"Наше дослідження показує, що відповідь на проблему випадання волосся може бути такою ж простою, як використання натурального цукру дезоксирибози для посилення припливу крові до волосяних фолікулів і стимуляції росту волосся", - пояснив інженер Шейла Макніл із Шеффілдського університету.

Дослідники ще продовжують вивчати причини впливу дезоксирибози на ріст волосся, але вони припускають, що гель викликає приплив крові та збільшення кровоносних судин та клітин шкіри.

Вчені / фото: Facebook

"Чим краще кровопостачання волосяної цибулини, тим більший її діаметр і тим інтенсивніше росте волосся", - пояснюють вчені.

Спільними зусиллями команда розробила біорозкладний, нетоксичний гель на основі дезоксирибози та застосувала його до мишей з моделями облисіння за чоловічим типом. Якщо гель дезоксирибози виявиться ефективним і для людей, його можна буде використовувати для лікування алопеції або навіть для стимуляції росту волосся, вій та брів.

Матеріали новинного характеру не можуть вважатися призначенням лікаря і прирівнюватися до них. Перед прийняттям рішення обов'язково проконсультуйтеся з лікарем і зверніться до фахівця.

Нагадаємо, відпочинок у спеку і без головного болю вгамує безалкогольний Апероль Шприц: як зробити смачніше.

Раніше повідомлялося, популярний напій веде до облисіння: лікарі та хірурги стурбовані майбутнім молоді.

Також, вчені знайшли в нашому організмі ще один орган – через нього постійно були проблеми.