На одному з найвідоміших фото NASA, яке отримало назву "найстрашніша космічна фотографія", зображений астронавт, що ширяє відкритим космосом абсолютно без страховки.

То справді був унікальний політ, під час якого героя місії ніщо не пов'язувало з кораблем.

"Джеймс Вебб" запущений в космос, фото: Twitter

Як повідомляє видання IFLScience, легендарне фото було зроблено під час польоту шатла "Челленджер" 7 лютого 1984 року. Тоді астронавт Брюс Маккендлес за допомогою спеціального реактивного ранця вийшов у відкритий космос без страхувального троса, який зазвичай зв'язує космонавтів з кораблем.

Він рухався зі швидкістю понад 28 тисяч км/год, перебуваючи на значній відстані від шатла. Це був перший в історії вихід у відкритий космос без жодного механічного зв'язку з кораблем. Екіпаж та диспетчери NASA з жахом спостерігали за небезпечним маневром.

Пенсія зросте і без індексації: стареньким пообіцяли доплачувати майже 1000 грн Дадуть лише тиждень: кому необхідно повторно оновити облікові дані Олена Бюн розповіла, хто насправді замовив убивство Ірини Фаріон Штрафу не буде, але заплатити доведеться більше: чим загрожує ігнорування повірки лічильника

За спогадами самого Маккендлеса, щоб хоч трохи розрядити напружену атмосферу в центрі управління польотом, він сказав фразу: «Можливо, для Нілу це був невеликий крок, а для мене – дуже великий стрибок». Маючи на увазі відому цитату Армстронга під час висадки на Місяць.

Відкритий космос, скріншот: Youtube

На щастя, небезпечна вилазка пройшла без жодних ускладнень. А фото Маккендлеса, що вільно ширяє по космосу, увійшло в історію космонавтики як один із найдраматичніших і символічних знімків NASA.

Нагадаємо, італійська мода на Місяці:"Prada" створить скафандри для нової місії NASA у 2025 році