Популярний магазин H&M потрапив до центру несподіваного для світу скандалу. Шведський бутік звинуватили у сексуалізації дітей після того, як вони запустили нову рекламу шкільної форми, де зображено дівчаток у темно-сірих сарафанах.

На перший погляд, у ній немає нічого незвичайного – дві дівчинки позують на тлі шкільного автобуса з рожевими рюкзаками та стільцями за спиною, повідомляє Buissnes Insider.

Магазин H&M / фото: Telegram
Магазин H&M / фото: Telegram

Однак, увагу громадськості привернув підпис, в якому йдеться «Make those heads turn in H&M's Back to School fashion».

У перекладі з англійської це означає "Змусіть ці голови повернутись у стилі H&M «Знову до школи»". Але найжахливіше, що торкнулося небайдужі серця людей, це вираз "turn heads", що в англійській означає як "бути настільки красивим і незвичайним, щоб привертати увагу оточуючих".

Популярні новини зараз
Додаткова підтримка пенсіонерів: нова виплата 944 грн на місяць Vodafone порадував абонентів безкоштовним інтернетом: як отримати ПриватБанк зарахує на карти українців від 250 до 25 000 гривень: кому пощастить Хутчіш до магазину! В Україні неочікувано "обвалился" ціни на популярні фрукти
Показати ще

H&M звинуватили у сексуалізації дітей / фото: X
H&M звинуватили у сексуалізації дітей / фото: скріншот Facebook

H&M таким гаслом наче намагаються підживити ідею про те, що маленькі дівчатка повинні привертати увагу до своєї зовнішності, тіла та стилю.

"Яка ваша мета за допомогою цієї спонсорованої реклами в Facebook? Маленькі школярки, як правило, не хочуть "привертати увагу", — написала на платформі X Мелінда Танкард Рейст.

Користувачі соціальних мереж не могли стримати свого гніву та нерозуміння, як взагалі можна робити щось подібне. Деякі навіть сказали , що ноги дівчаток спеціально намазали олією для фотографії.

Реакція H&M на звинувачення / фото: скріншот X
Реакція H&M на звинувачення / фото: скріншот X

"Оскільки мене переслідували у шкільній формі, і протягом кількох місяців після цього у мене розвинувся страх перед будь-яким громадським місцем, я знаю, наскільки реальні небезпеки", — написав хтось у коментарях.

У компанії вже встигли відреагувати на критику і пост негайно було видалено:

"Ми глибоко шкодуємо про завдану образу і подивимося, як ми представимо кампанії в майбутньому."

Крім того, Знай.ua повідомляв, чоловік кілька годин прикидався манекеном у ТРЦ, щоб пограбувати ювелірний магазин: це не перший випадок.

Також наш портал інформував, секонд-хенди не для дітей: до українських магазинів забороняють вхід до 16 років нібито через школу