Одна дуже показова історія сталася в одному з ресторанів. Працівники закладу завжди пишалися професіоналізмом та високою якістю обслуговування своїх відвідувачів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОднак одного вечора до закладу прийшов дуже вибагливий клієнт зі своєю дружиною. Замовивши стейк середньої прожарки, він постійно повертав його назад на доопрацювання – то немов смажений, то немов пересмажений. І так шість разів! Це неймовірно дратувало і офіціанта, і шеф-кухаря. Про це повідомляє Mirror.
Зрештою, втрутився менеджер ресторану та пообіцяв особисто стежити за приготуванням стейку. Однак невдовзі погляд шеф-кухаря впав на офіціанта, він втратив терпіння.
"Шеф-кухар, найпрофесійніший і спокійніший хлопець, з яким я коли-небудь працював, подивився мені прямо в очі і сказав: "Ніколи не говори ні слова про те, що я збираюся робити". бере стейк, кидає його на землю, тягне ногою через всю кухню, наступає на нього, а потім кладе назад на гриль", - заявляє офіціант.
Коли смажений "особливим способом" стейк потрапив знову до клієнта, той нарешті залишився задоволеним.
"Відкусив шматочок і сказав, що стейк ідеальний. Я прозвітував перед шеф-кухарем, і він сказав, що за більш ніж 30 років роботи на кухні до нього ніколи не повертався стейк стільки разів", - додає офіціант.
Нагадаємо, у шлунку - знахідка для колекціонера: лікарі дістали з чоловіка 2 кілограми кришок, монет та каміння
Як повідомляв "Знай.uа", жінка гуляла із сином і допомогла народитися кровожерливому хижакові: без неї не вижив би
Знай.uа писав, копи посадили голуба у в'язницю, думаючи, що він шпигун: чому його потім відпустили