Погляд із космосу на нашу планету може, як виявилося, докорінно змінити світогляд людини. Саме це сталося з Роном Гараном, колишнім астронавтом NASA, який провів у космосі 178 днів, подолавши понад 114 мільйонів кілометрів навколо нашої планети.

Його унікальний досвід спостереження за Землею з МКС призвів до глибоких роздумів про наше життя та місце людства у Всесвіті. Про це повідомляє Big Think.

Космос, скріншот: Youtube

62-річний чоловік зазначив, що багато речей, які турбують більшість людей у ​​повсякденному житті, насправді незначні, якщо дивитися на них у глобальному масштабі.

На його думку, ми маємо бути набагато більше стурбовані такими глобальними проблемами, як зміна клімату та вирубування лісів.

Пенсіонери зможуть отримати одноразову грошову допомогу Змінили вимоги до стажу: майбутня пенсія буде більше очікуваного Продукти продаватимуть за новими правилами: чи постраждає звичний раціон українців Вистачить на кілька буханок хліба: пенсіонерам доплатять у вересні 570 гривень

Описуючи свої спостереження, Гаран розповів про разючі видовища, які він бачив з космосу: спалахи блискавок, північне сяйво, до яких, здавалося, можна доторкнутися. Але найбільше вразила його неймовірна тонкість атмосфери нашої планети. Він усвідомив, що цей тонкий, як папір, шар є єдиним, що підтримує життя кожної живої істоти на Землі.

Відкритий космос, скріншот: Youtube

Цей досвід змусив Гарана переосмислити наші пріоритети як суспільства.

На його думку, нам необхідно змінити наше мислення з "економіка, суспільство, планета" на "планета, суспільство, економіка". Після повернення на Землю Гаран став пристрасним захисником збереження нашої планети.

Нагадаємо, КПІ прославився на весь світ, створивши супутник, який уже 10 років знищує всіх конкурентів у космосі.

Як повідомляв "Знай.uа", вчені знайшли "живих мерців" у космосі та дізналися, чому вони такі