Соцмережі вибухнули обуренням після того, як британська жінка поділилася історією, що звучить як поганий жарт.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПісля 8 років бездоганної праці в компанії, їй уперше відмовили у відпустці — і причина змусила інтернет кричати: "Це що, новий рівень мікроконтролю?!"
Все почалось із невинної розмови. Новий керівник запитав, куди вона планує поїхати. Та, не підозрюючи нічого лихого, розповіла про майбутній відпочинок: екзотичний острів, сонце, море, п’ятигодинний переліт і повернення у неділю ввечері з Тенеріфе.
У відповідь вона почула "ні". Начальник вважав, що після вечірнього рейсу вона буде занадто втомлена, щоб вийти на роботу в понеділок.
"Літак приземляється о 22:30, а аеропорт всього за 20 хвилин від дому. Але це його не переконало, — розповіла жінка. — Я була шокована. Це ж моя відпустка — і лише мені вирішувати, як її проводити!"
Жінка звернулась до соцмереж за порадою, і там розгорівся справжній шторм.
Коментарі сипались, як сіль на рану:
«Вони що, ще й скажуть, коли тобі лягати спати перед роботою?!»
«Це взагалі не їхня справа. Якщо ти запізнишся або будеш не у формі — тоді можна щось вирішувати. Але ж заздалегідь?!»
«Я б написала в HR і прикріпила лист з відмовою. Це абсурд!»
Дехто радив просто збрехати, мовляв, квитки переброньовані. Інші — діяти за законом і вимагати офіційних пояснень від компанії: скільки годин до початку зміни треба бути "в строю", щоб заслужити відпустку?
Ситуація підняла важливе питання:
Де межа між робочими обов’язками і особистим життям працівника?
Чи має право роботодавець вирішувати, як ви маєте відпочивати — і о котрій повертатись додому?
І поки соцмережі обурюються, HR-експерти радять: усі розмови про відпустки — лише письмово. Бо сьогодні ти чесно сказав, що летиш на Тенеріфе, а завтра — залишився без валіз і зі зламаними мріями.
Нагадаємо, що обережно, вас слухає робот: як одкровення з ChatGPT можуть обернутися проти вас у суді.
Раніше ми повідомляли, що голі п'яти та повна байдужість: стюардеса круїзу розкрила огидні звички туристів.