Наша планета стикається з безпрецедентною кліматичною кризою, і вчені постійно шукають способи її подолання.

Усвідомлюючи масштаби загрози, дослідники готові розглянути різні підходи до зменшення навантаження на кліматичну систему Землі, повідомляє видання Daily Mail.

Пітон вкусив чоловіка на унітазі: 7news.com.au

Одним із несподіваних рішень, запропонованих вченими, є включення пітонів до раціону людства – принаймні для тих, хто прагне зробити свій внесок у порятунок планети. Такого висновку дійшла команда дослідників з Університету Маккуорі в Сіднеї.

Результати їхньої роботи свідчать, що вживання змій у їжу набагато корисніше для навколишнього середовища, ніж споживання яловичини, курятини чи навіть риби.

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми

Справа в тому, що пітони потребують набагато меншої кількості їжі, ніж інші тварини, оскільки вони витрачають значно менше енергії та швидко ростуть. У своєму дослідженні команда під керівництвом доктора Деніела Натуша виклала переконливі аргументи на користь переходу людства на дієту з пітонів.

Пітон, скріншот: Youtube

На фермах пітонів годують різноманітними місцевими білковими продуктами, зокрема, гризунами, спійманими в дикій природі, а також свинячими ковбасками, курячим та рибним борошном. Результати досліджень показали, що обидва види пітонів дуже швидко зростають протягом 12 місяців, при цьому їжа їм потрібна значно рідше, ніж, наприклад, курям або коровам.

Нагадаємо, жінка чула дивний гул у підлозі, а виявилося, що вона живе в царстві небезпечних комах.

Як повідомляв "Знай.uа", виявили кістки та зуби: люди копали-копали та накопали таємничу лаковану труну