Пошук позаземних цивілізацій – непросте завдання, яким займаються не рік і не два, адже людство не має чіткого уявлення, на що саме потрібно звертати увагу у цих науково-дослідних зусиллях.

Здебільшого вчені шукають сигнали, подібні до тих, які могла б випромінювати наша власна цивілізація. При цьому вони виходять із припущення, що інші розумні форми життя існують за тими самими законами фізики, що й ми. Про це повідомляє FLScience.

Космос, скріншот: Youtube

Проте, як зазначають вчені, людська цивілізація перебуває в досить низькому рівні технологічного розвитку.

Це може бути однією з причин, чому поки що не вдалося налагодити контакт з представниками інших світів. Відповідно до Шкали Кардашовой – класифікації типів цивілізацій за рівнем споживання енергії – земна цивілізація не сягає навіть першого рівня розвитку. У той час як "щось по-справжньому цікаве" починається лише у цивілізацій другого типу та вище.

Утримувати тариф більше не будуть: восени на українців чекає новий удар по гаманцях Споживачам електроенергії дали 5 днів: що потрібно зробити кожному Після скандалу з Тищенком, військові вимагають жорсткого покарання для цивільних чоловіків Порошенко очолив рейтинг політиків, які шкодять Україні у війні з росією: спекулює на ЗСУ та несе негатив за кордоном

Відкритий космос, скріншот: Youtube

Вчені відзначають швидкий перехід людства від аналогових до цифрових сигналів зв'язку.

Надсилання сигналів через галактику або Всесвіт, особливо безперервних, що підвищує шанси їх виявлення, вимагає величезної кількості енергії набагато більше, ніж людство здатне виробляти на даному етапі...

Якщо виробництво енергії на Землі зростатиме на 1% щороку, то стати цивілізацією "другого типу" ми зможемо лише через сотні та тисячі років.

Нагадаємо, ми не одні: астрономи впритул підійшли до відкриття позаземного життя - чи варто боятися