Нове дослідження вчених з Університету Колорадо виявило, що стародавні ретровіруси, які залишилися в людській ДНК, можуть бути не просто генетичним "сміттям". Ці ендогенні ретровіруси (ERV), які передаються з покоління в покоління, виявилися здатними активуватися в ракових клітинах, впливаючи на розвиток хвороби.
Зокрема, було виявлено високу активність родини ERV, відомої як LTR10, яка бере участь у регуляції генів, що стимулюють ріст пухлин. Коли ці гени були деактивовані в дослідженнях на клітинах колоректального раку, знижувалася активність ракових генів, таких як XRCC4, що робило лікування більш ефективним.

Ракові клітини: скрін з відео

Вчені також виявили, що LTR10 може контролювати до 70 генів, пов'язаних із раком. Хоча вони не змогли підтвердити безпосередню роль цих генів у певних видах раку, їхні дослідження вказують на те, що зомбі-віруси можуть змінювати експресію генів у пухлинах. Вони рекомендують продовжити дослідження, щоб краще зрозуміти цей взаємозв'язок.

Вилікував себе від раку, фото: X (Twitter)

Крім того, ERV можуть мати вплив на імунну систему людини, іноді навіть захищаючи від інших вірусів. Дослідження взаємодії між стародавньою вірусною ДНК і нашою імунною системою може пролити світло на еволюційну біологію і дати нові можливості для терапії серйозних захворювань.

Нагадаємо, дешева крупа виявилася ключем до довголіття: уповільнить процес старіння та захистить серце