Американський виробник соусів Hellmann's зробив крок, на який наважиться далеко не кожен – випустив парфуми, натхненні... майонезом. Новий аромат отримав назву Will Levis No. 8 і поєднує в собі такі незвичні нотки, як терпкий лимон, кава, мускус, ваніль і те, що компанія називає "майонезним акордом".

Цей несподіваний крок від Hellmann's виглядає як жарт, але насправді компанія підходила до розробки аромату з усією серйозністю. Бренд знайшов натхнення в одному з вірусних роликів, де американський футболіст Вілл Левіс додавав майонез Hellmann's у свою каву. Відео швидко розійшлося мережею, і бренд вирішив увічнити цей момент у флаконі парфумів.

Нові парфуми з нотками майонезу. Фото:Hellmann's

Вілл Левіс, став не лише обличчям рекламної кампанії нового аромату, але й взяв активну участь у його створенні. Співпрацюючи з парфумерами Hellmann's, він допомагав обирати інгредієнти, які б найкраще відображали його особистість та енергію на футбольному полі. За словами Левіса, аромат вийшов "вершковим, м'яким, із нотками лимона", і навіть перевершив його очікування.

Футболіст став обличчям рекламної кампанії. Фото:Hellmann's

Популярні новини зараз
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Показати ще

Незважаючи на назву та асоціації, аромат Will Levis No. 8 – це не просто запах майонезу. Парфум поєднує в собі елементи, які створюють унікальний і несподіваний запах. Левіс зізнається, що залишився дуже задоволеним результатом і вважає, що парфуми дійсно передають те, що він любить у майонезі.

Продаж цього незвичного аромату вже стартував на сайті виробника за всього 8 доларів за флакон. Однак, якщо ви сподіваєтеся придбати його, доведеться трохи почекати. Парфуми стали настільки популярними, що першу партію розкупили за лічені хвилини після запуску продажів. Рекламна кампанія виявилася настільки успішною, що попит значно перевищив очікування.

Нагадаємо, Жінка відмовилась від фруктів і овочів на цілий рік: який результат принесла ця витівка

Раніше ми розповідали про Потужний писк моди 90-х: у тренди вирвалася зачіска, яку обожнюють принцеси й акторки

Також, Волонтери роздали людям льодяники з метамфетаміном: скуштували навіть діти