Міжнародна група вчених буквально днями дізналася про те, що інформація про так звані "Чорні діри", яка є сьогодні, насправді мінімальна. Фахівці виявили "неможливу зірку".
Гравітаційна хвиля GW190521, яку зареєстрували у вересні 2020 року, виявилася справжньою загадкою для вчених. І для її вирішення їм доводиться міняти вже існуючі правила.
Про це повідомляє одне з британських наукових видань, присвячене астрономії.

Чорна діра, скріншот: YouTube

Гравітаційні хвилі - це брижі в тканині простору-часу, що рухається зі швидкістю світла. Вони відбуваються під час найжорстокіших подій у Всесвіті і несуть інформацію про їх джерела. Завдяки їм астрофізики дізналися багато нового про чорні діри, зіткнення зірок і багато іншого.
Однак гравітаційні хвилі можуть стати джерелом доказів набагато важливіших відкриттів і допомогти вирішити багато загадок. Наприклад, розгадати природу темної матерії - можливо, зараз сталося саме це.
Сигнал GW190521 було зафіксовано детекторами LIGO і Virgo після найважчого зіткнень двох чорних дір з тих, які спостерігались за увесь час, маса яких в 66 і 85 разів більше за масу Сонця. В результаті цього з'явилася чорна діра з масою 142 Сонця - вона стала першою з раніше не виявлених сімейств чорних дір проміжної маси.
Такі чорні діри були відсутньою ланкою між двома добре відомими сімействами чорних дір: чорними дірами зоряної маси, які утворюються в результаті вибуху зірок, і надмасивними чорними дірами, які знаходяться в центрі майже кожної галактики, включаючи Чумацький Шлях.

Чумацький шлях, фото: Pixabay

Однак зараз вчені розбираються, як взагалі могла статися ця подія, адже одна з чорних дір, яка його формує, не могла існувати, якщо брати до уваги всі наші знання.
Також варто нагадати нашим читачам, що за тему таємничої "Планети Х" взялися вчені Мічиганського університету (США). Під час експериментів вчені виявили, що раніше астрономи допустили помилку спостереження, коли шукали докази існування Нібіру.