Марсохід Curiosity, який уже багато років досліджує поверхню Червоної планети, зробив несподіване відкриття, яке може змінити наше розуміння історії Марса (!).

Під час своєї місії 899-кілограмовий робот випадково розколов невеликий камінь, усередині якого опинилися кристали сірки! Про це повідомляє NASA.

Марс та Уран, зображення: Pinterest

Це відкриття надзвичайно важливе з кількох причин.

По-перше, хоча сульфати (з'єднання сірки з іншими елементами) досить поширені на Марсі, це перший випадок, коли на планеті знайдено сірку в її чистій, елементарній формі.

Прийдуть з перевіркою до кожного: змінилися правила соціальних виплат Продукти продаватимуть за новими правилами: чи постраждає звичний раціон українців Був кашель і смерділо з рота: медики ледве врятували чоловіка, у якого в горлі оселився тарган Водіям готують тотальні перевірки на дорогах: безжально штрафуватимуть кожного третього

По-друге, місце знахідки – канал Гедіз Валліс – виявилося багатим на подібні камені, що свідчить про можливу концентрацію елементарної сірки у певних регіонах планети.

Цю знахідку вчені вже порівнюють із пошуком оази у пустелі. Тепер треба знайти пояснення, як це взагалі сталося. Для розуміння важливості цього відкриття слід згадати роль сульфатів на Марсі. Ці мінерали утворюються, коли сірка у сполученій формі поєднується з іншими мінералами у воді. Після випаровування води сульфати залишаються і можуть багато розповісти про історію води на цій планеті.

Це відкриття також наголошує на значущості продовження дослідження Марса перед можливим заселенням цієї планети в недалекому майбутньому.

Нагадаємо, на найближчій до Землі планеті може існувати життя – яку знахідку зробили вчені