Проблема надмірної ваги залишається актуальною для мільйонів людей у ​​всьому світі. Незважаючи на різноманітність дієт та фітнес-програм, ефективність боротьби із зайвими кілограмами часто виявляється індивідуальною.

Вчені довгий час намагалися зрозуміти, чому люди, які дотримуються однакового режиму харчування та фізичних навантажень, можуть демонструвати різні результати втрати ваги.

Дієта / фото: Pixabay

Нещодавно опубліковане в журналі Molecular Metabolism дослідження японських учених із Університету Кобе пролило світло на можливі причини цього явища.

Ключову роль цьому відкритті зіграло вивчення молекул білка PGC-1, які організм виробляє у відповідь фізичну активність.

Туалет тепер під арештом: боротися з боргами вирішили забороною какати Був кашель і смерділо з рота: медики ледве врятували чоловіка, у якого в горлі оселився тарган ПриватБанк блокує гроші пенсіонерів Мобільний зв'язок для літніх людей: тарифи від 60 грн, які допоможуть зекономити

Японські дослідники зробили важливий крок уперед, виявивши, що молекули PGC-1 мають кілька варіацій, серед яких особливо важливими виявилися типи b та c.

Експериментальна частина дослідження, проведена спочатку на мишах, а потім на групі з 10 осіб, показала, що ці варіації молекул відіграють ключову роль ефективності метаболізму при фізичних навантаженнях. У тих особин (як тварин, і людей), які мають вироблення молекул типів b і c була менш активної, як виявилося, відбувалося менше споживання кисню. Через це й ефективність спалювання жиру була меншою під час фізичної активності.

Дієта / фото: Pixabay

Це відкриття може мати революційне значення розробки нових методів боротьби з ожирінням.

Наприклад, вже у майбутньому можуть розробити потенційні ліки, засновані цьому дослідженні, які б підвищувати ефективність витрати енергії організмом і цим боротися з ожирінням. І в результаті спортивні навантаження чи дієти виявляться непотрібними.

Нагадаємо, 104-річний британець шокував секретом довголіття, який багатьох може занапастити.

Як повідомляв "Знай.uа", дієтологи назвали борошно №1 на користь - ви такий майже ніколи не користувалися